woensdag 26 september 2012

Binjai Day 17

tree guardian angels
Niek, Indah and Lena zijn mijn drie engeltjes die mijn honger en dorst stillen tijdens mijn verblijf hier. Steeds bezorgd om mijn welzijn. Ik zal ze nog missen mijn meisjes.


Nike, Indah and Lena are the tree guardian angels looking after my food and drink. Ever concerned of my wellbeing. And always in an good mood. You may imagine that I'm going to miss my girls.

Indonesian restaurant





Computer Lab.
Vandaag de derde versie geschreven van mijn concept eind rapport. Inmiddels kan ik niet veel meer dan wachten op de mij beloofde samenvatting van de diskussie over het plan van aanpak dat de staff wil maken over de verbeteringen die ze willen gaan doorvoeren.
Don't worry, You only pay what you eat.

In de tussentijd kan ik niet veel meer dan op mijn handen zitten.

Today I wrote my third version of my report. In the meantime there is little else to do ten adding some photo's to my blog.
Server Room ?!

2 opmerkingen:

s.c zei

Ja aan de verhalen uit vroeger tijd hoorde je altijd dat men daar zoveel personeel had. Dat is schijnbaar nog steeds in gebruik. Zoals gewoonlijk ziet het eten er weer jaloersmakend uit. De serverruimte daarentegen niet. Nog een paar prettige dagen op sumatra.

biebkriebels zei

De laatste foto is erg "grappig"!